DRAGON BALL Z: KAKAROT - Tao Pai Pai Pillar
Throw, hop on, and travel through the field with the Tao Pai Pai Pillar. See how far you are able to throw the pillar with the flight-distance measurement feature! Experience what it’s like to be on the Tao Pai Pai!