PGA TOUR 2K23 Michael Jordan Bonus Pack
This product will no longer be available for purchase as of 3/13/2026. NOTE: All multiplayer servers for PGA TOUR 2K23 will be shutdown as of 3/12/2027. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. From the court to the virtual green, the iconic Michael Jordan arrives in the PGA TOUR 2K23 clubhouse with the Michael Jordan Pack. The pack includes Michael Jordan as a playable character and 4 Common tier golf ball sleeves. The Michael Jordan Pack is also included with Deluxe and Tiger Woods Editions.