Insurgency: Sandstorm - Bloodwood Weapon Skin Set
Rush into the fray and strike fear in your enemies’ hearts with the Bloodwood Skin Set. This skin can be applied to six different weapons. The Bloodwood Weapon Skin can be equipped in the Loadout menu for the Insurgent faction for the following weapons: - Rifleman, Demolitions: M16A2 - Advisor: AKS-74U - Gunner: H21 - Breacher: TOZ-194 - Marksman: M99 - Secondary: Browning HP These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customization menu, which can be accessed from the main menu. The Bloodwood Weapon Skin Set is included in the Overrun Set Bundle.