Warhammer 40,000: Darktide - Hive Scum Class Deluxe Edition
Become the Worst of the Worst. The Hive Scum comes screaming from the depths of the hive, sowing destruction and mayhem in their wake. These dangerous cartel fixers represent the criminal powers that some say truly run Tertium. Warhammer 40,000: Darktide - Hive Scum Class Deluxe Edition includes*: - Hive Scum Class - Unique class outfit & headgear - 6 Unique weapon skins - Unique hairstyle - Unique Tattoo Set *These cosmetics are exclusive to the Hive Scum Class and cannot be equipped on other classes.