PAYDAY 3: Fear & Greed Weapon Pack
The Fear & Greed Weapon Pack contains three brand new weapons, each coming with unique new mods in addition to sharable mods. The devastating TAS-12 has been a favorite of law enforcement and criminals alike for over a decade due to its reliability and power. The versatile Jackknife SE5 is a classically beautiful choice used with distinction by professionals and home defenders. The uniquely recognizable Garstini Viper .50AE has been a popular choice by movie villains for decades, able to send helmets flying - effortlessly.