Warhammer: Vermintide 2 - Light of Judgement
The Light of Judgement collection contains two premium cosmetics for Sienna Fuegonasus: the Candlevane Collar hat and Judge of Myrmidia skin. The cosmetics can be used on Sienna Fuegonasus’ Pyromancer career. About the cosmetics: Candlevane Collar - Hat Somehow, these candles don't melt when the wizard is at her work. Probably best not to wonder what they're made of. Judge of Myrmidia - Skin Cross not Myrmidia's judges, for their verdict is seldom favourable, and their sentence always involves fire.