Zombie Army 4: Bandages Weapon Skins
Bring a new meaning to taking care of your weapons with these tightly wound dressings! Hopefully no-one needed that med kit… Apply a Bandages finish to your guns with these weapon skins*. *Skins apply to the following weapons, and are not compatible with DLC weapons: - Gewehr 43 (Bandages) - M1 Garand (Bandages) - Mosin-Nagant M91/30 (Bandages) - M30 Drilling (Bandages) - MP44 (Bandages) - Thompson (Bandages) - Trench Gun (Bandages) - C96 Pistol (Bandages) - M1911 (Bandages) - Webley MKVI (Bandages)