Dead Rising 4 - Candy Cane Crossbow
Equipped with the Candy Cane Crossbow, Frank West shares his holiday spirit by firing candy canes from a crossbow. Available and pre-built in Emergency Shelter vendors (story) and Vending Machines (multiplayer). Try not to spoil your dinner.