Dead Rising 4 - X-Fists
Smash and bash your way through the zombie mayhem while while wearing these exclusively skinned X-Fists, a combo weapon for the Exo Suit. Get ready to deliver a mighty thump. Requirements: Frank needs to be wearing an Exo Suit to equip such powerful fists. Available in Emergency Shelter vendors (Story) and Vending Machines (Multiplayer).