TEKKEN 8 - PHOENIX GATE (FINAL FANTASY series)
A signature location from the FINAL FANTASY series, PHOENIX GATE is the site of tragic events that greatly alter the destiny of Clive Rosfield. The trajectory of his journey to face his past is recreated through the destruction of the stage by Eikons and various special effects. Take a step into the world of FINAL FANTASY with this thrilling content. Content: - PHOENIX GATE as a battle stage The following songs will be available in JUKEBOX: - Away / FINAL FANTASY series - Find the Flame / FINAL FANTASY series *This DLC is also available in the Collaboration Set Clive Rosfield & PHOENIX GATE. Be careful of duplicate purchases. *Does not include the Clive Rosfield DLC.