PAYDAY 3: Party Powder Heist
The Palatucci crime family is making a move into Golden Dagger territory, hijacking a massive drug shipment through crooked cops staging a phoney bust. But their power play is about to turn sour – Triad boss Shayu has hired the PAYDAY Gang to flip the table on these opportunists. Set in a crumbling mob warehouse in NYC’s underbelly, Party Powder is a high-stakes heist playable in stealth or loud that focuses on strategy and replayability. Feeling bold? Fire up the lab and cook your own product to truly rake it in – if you can survive the heat.