Insurgency: Sandstorm - Two-Tone Weapon Skin Set
Feel the recoil of every shot as you take out the enemy with the Two-Tone Weapon Skin Set. These skins can be equipped in the Loadout menu for Security faction for the following weapons where available: - M870 - M4A1 - MP7 - PF940 - Vector - VHS-2 These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customize menu which can be accessed from the main menu. The Two-Tone Weapon Skin Set is included in the Praetorian Set Bundle.