The TP Token Special Bonus includes the following: - 7,000 TP Tokens TP Tokens are in-game currency exchanged for various items at the Shop and Spirit Siphon. *This product will be sold for a limited duration and may be removed at a later date. *This product can be purchased only once per account and is non-refundable.