Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin - Rider Hairstyle Bundle
Contains the following content: Rider's Hairstyles: ● Shaggy Legiana ● Lumu Afro ● Mizutsune Braid ● Mohawk Kulu All content is cosmetic and does not confer any status benefits. Note: After purchasing, restart the game to receive add-on content. Hairstyles can be changed using the chest in Your House after progressing the game to a certain point. Each item is also available for individual purchase.