Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Gladiatorial Gaze
The Gladiatorial Gaze DLC contains a premium cosmetic hat for Kerillian. The cosmetic can be used on Kerillian’s Shade career. About the cosmetic: Gladiatorial Gaze - Hat There's no mistaking the gilded mask of one who pledges themselves to Eldrazor, the Lord of Blades.