Zombie Army 4: Mission 8 - Abaddon Asylum
Abaddon hope, all who enter the asylum! The nefarious Baron Umbra has been revealed as an occult mastermind, and hidden away in heavily fortified cultist territory! The only way in…is through the catacombs, lead by a survivor known only as ‘The Angel.’ Can the Resistance reach the asylum, stop the Baron and put an end to his evil? Or will the catacombs get a few extra corpses! Abaddon Asylum is the second mission in Return To Hell, a haunting three-part Zombie Army 4: Dead War Campaign! Explore a terrifying new location in this 1-4 player mission, complete with terrifying enemies, collectibles and more! You may have survived a damned facility – but the dead don’t care!