Insurgency: Sandstorm - Desert Corpsman Gear Set
Become one with the desert and keep your squad going with the Desert Corpsman Gear Set for Insurgents. Contains six different cosmetic gear pieces: - Desert Corpsman Turban - Desert Corpsman Mask - Desert Corpsman Shirt - Desert Corpsman Sirwal - Desert Corpsman Gloves - Desert Corpsman Boots These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customization menu, which can be accessed from the Main menu. The Desert Corpsman Gear Set is included in the Resurgence Set Bundle.