2026 All-Star Upgrade Pass
Already purchased previous All-Star access pass? Then enjoy 2026's access deal with discounted price! *Package Component : -2026 Character Pass ticket -100 Points -Selectable Growth Box Ticket x5 *This DLC gives immediate benefit upon purchase. No refund will be available. *Limited / Collab characters are excluded from the benefit. *Benefit can be removed/changed without notice. *If you have a duplicate benefit product, the benefit will not be duplicated. *Only user who purcased 2025 All-Star Access Pass can purchase this DLC.