Kingdom Come: Deliverance II The Lion’s Crest
Experience a unique questline that, once completed, will reward you with the legendary armour and weapon set of the famous Knight Brunswick: The Lion's Crest. Stand out from the crowd with a polearm for long distance combat, a dagger when you want to get up close and personal, a full set of plate armour for your good self and a full caparison (a protective and decorative cloth covering) for your noble steed. This set comes replete with a Bohemian coat of arms, with burgundy and gold trim in abundance. Because no one said you can’t look classy on the battlefield.