Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin - Navirou Outfit Bundle
Contains the following content: Navirou's Outfits: ● Downy Duds ● Kulu-Ya-Ku Costume ● Legiana Costume ● Paolumu Costume ● Anjanath Costume ● Fulgur Anja Costume ● Velkhana Costume All content is cosmetic and does not confer any status benefits. Note: After purchasing, restart the game to receive add-on content. Outfits can be changed using the chest in Your House after progressing the game to a certain point. Each item is also available for individual purchase.