Wolfenstein: Youngblood Deluxe Upgrade
Upgrade to the Wolfenstein: Youngblood Deluxe Edition to play the entire game with a friend for free. The Deluxe Edition includes the Buddy Pass, allowing you to invite a friend to experience the fast and frenetic co-op gameplay of Youngblood, even if they don't own the game. The Deluxe Edition upgrade also grants the Cyborg Skin Pack which includes: - Cyborg player skin - Titanium alloy skins for all weapons - Armor-boosting pep signal To use the Buddy Pass: - Invite anyone on your friends list who has installed the Wolfenstein: Youngblood Trial - In the Main Menu, select Play Game or Continue Game > Host Game > Invite, then select the friend you wish to invite.