Add more ways to play at a great price* when you bundle! Includes The Sims 4 Get Together Expansion Pack, Romantic Garden, Bowling Night and Fitness Stuff Packs. Add fun club activities to Sims’ lives to tell new stories, spend time with other Sims romantically, go bowling or work out together! KEY FEATURES The Sims 4 Get Together – Create and join Clubs with distinct interests, personalities, and styles where you can set the rules, define their look, and customize their hangouts. The Sims 4 Romantic Garden Stuff - Build a lush Victorian garden for your Sims to embrace romance and discover a bit of mystery. The Sims 4 Bowling Night Stuff - Compete against friends and improve your bowling skills to unlock trick shots. The Sims 4 Fitness Stuff - Challenge your Sims to scale the rock climbing treadmill as a fun way to burn energy and improve their physique.