Cities: Skylines II - Atmospheric Piano Channel
Let the daydreams flow while listening to enchanting piano compositions, perfect for that afternoon stroll in the city. An elegant auditory experience that complements any cityscape. Featuring delicate melodies, this channel offers a relaxing and sophisticated atmosphere for your city building. This radio pairs well with the ‘Mediterranean Heritage’ Creator Pack!