Zombie Army 4: Black Ice Weapon Skins
With guns like this, you’ll be sure to stay frosty! Apply a stunning black ice sheen to your guns with these weapon skins*. *Skins apply to all weapons included in the base game, and are not compatible with DLC weapons.