Way of the Hunter: Outfits Pack
The Outfits Pack contains one original costume for each character - River, April, Wallace, Jackie and Malachi, usable in Free Hunt and Multiplayer mode. River Knox After spending many hunts in clothes inherited from Wallace, River opted for more comfortable and durable attire. His new ensemble includes a lightweight back-cap adorned with patriotic symbols, a softshell jacket in Deerhunter orange, and new hiking boots and functional pants that offer durability and tear resistance. Jackie Mackovich In her stylish Tweed Riding Jacket, cotton shirt, and fedora hat adorned with feathers, Jackie may resemble a British lady, yet all her garments are highly functional, including her waterproof breeks and rubber hunting boots designed for muddy terrain. Wallace Elliot Willow As a symbol of their enduring friendship, Wallace received a new outfit from his Slovak friend Ľudovít to wear on St. Hubert Day, comprising a hunting jacket with traditional embroidery, a handmade hunting tie with a deer motif, an olive felt hat with decorative cords, functional green pants, and waterproof neoprene boots. April Waley Emphasizing stealth during hunts and wildlife observation, April is now equipped with a camouflaged hunting outfit that includes a waterproof and highly breathable rain jacket, scent-suppressing durable pants, comfortable hunting boots for early-year conditions, and a fully adjustable back-cap. Malachi Burnett Although Malachi spends most of his days in solitude, he understands the importance of looking presentable. His outfit features a smart canvas flat cap, an Italian-style flannel shirt with a red tie, and a merino wool V-neck sweater. His ensemble is completed with historic-style trousers, a robust field jacket, and extra-light hunting boots, hinting at his hunting background. This DLC is also part of the Map Pack 2.