Insurgency: Sandstorm - Dragon Skin Weapon Skin Set
Unleash fire with the Dragon Skin Weapon Skin Set. This skin can be applied to six different weapons. The Dragon Skin Weapon Skin can be equipped in the Loadout menu for the Insurgent faction for the following weapons: - Rifleman: SG 552 - Breacher: USAS12 - Advisor: SKS - Gunner: Galil - Marksman: L96A1 - Secondary: M1911 These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customization menu, which can be accessed from the main menu. The Dragon Skin Weapon Skin Set is included in the Shell Shock Set Bundle.