Minecraft Dungeons: Cloudy Climb Adventure Pass
Enrich your Cloudy Climb experience with the Adventure Pass! Get access to an additional reward track for the first Seasonal Adventure, and unlock over 45 exclusive rewards, featuring a plethora of themed cosmetics! Go on missions with avian companions such as the Toucan or the Raven, or dress up in style with the Rainbow Skin and Cloudy Climb Cape. And if you find yourself in the company of good friends, express yourself with vivid emotes or celebratory flair effects. Experience Minecraft Dungeons in a new way and pick up the Adventure Pass!