NBA 2K25 Pro Pass: Season 9
The NBA 2K25 Pro Pass: Season 9 takes your MyCAREER and MyTEAM experience to the next level. The Pro Pass unlocks access to 40 levels of earnable premium rewards, including up to 45,000 VC as you progress through the Season on your way to level 40! Get the Season 9 Pro Pass and automatically receive a Retro Short Shorts, a "Next" Oversized Tee, a G.O.A.T. Vince Carter MyTEAM Card, and a Season 9 Pro Pass Pack. *NBA 2K25 Pro Pass requires base game, internet connection and NBA 2K Account. **Both the Pro Pass and the Hall of Fame Pass can be purchased directly from the Season Rewards menu. Pro Pass and Hall of Fame Pass not available in South Korea.