Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Protection of the Peaks
The Protection of the Peaks collection contains two premium cosmetics for Bardin Goreksson: the Ritual Hearth Tattoo hat and the Winterskins skin. The cosmetics can be used on Bardin Goreksson’s Slayer career. About the cosmetics: Ritual Hearth Tattoo - Hat The line between magical runes and dawi art is betimes a slender one. If asked, Bardin insists that these help keep out the cold. Winterskins - Skin Slayers may not hold with the principle of clothes in a general sense, but there's nothing glorious about dying of frostbite, by Grimnir!