Cities: Skylines II - Soft Rock Radio
With the energy and spirit of rock paired with a relaxed, soothing delivery, Soft Rock Radio is the perfect accompaniment to realize your urban aspirations. This radio infuses your adventure with mellow guitar strums and gentle vocal harmonies, creating the perfect musical landscape that uplifts and energizes, allowing you to create your dream city with a sense of ease and joy.