Insurgency: Sandstorm - Forest Warden Gear Set
Stand guard and use nature to your advantage with the Forest Warden Gear Set for the Security team. Contains seven different cosmetic gear pieces: - Forest Warden Headgear - Forest Warden Facewear - Forest Warden Eyewear - Forest Warden Hands - Forest Warden Torso - Forest Warden Legs - Forest Warden Feet These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customization menu, which can be accessed from the Main menu. The Forest Warden Gear Set is included in the Overrun Set Bundle.