Every experienced hunter ends up amassing a sizable trophy collection that deserves to be presented in an appropriate fashion. Spring Creek Manor is perfect as a Trophy Lodge, so show off your prized harvests in a true rustic style. Spring Creek Manor: This spacious British mansion from the 1800s is the perfect location to showcase your favorite trophies. With its exquisite wooden interior, the Spring Creek Manor is the Trophy Lodge of your dreams. Rustic, yet classically furnished, and sporting two floors for you to decorate. So come on in, feel the Persian rugs under your feet and drink in the quiet, nostalgic feel of this lovely country home. Trophy Lodge: Tracking down that elusive quarry has never felt more satisfying as you can finally give your trophies the presentations they deserve. In your very own Trophy Lodge, you will be able to decorate the walls and rooms with your prized kills, creating a visual representation and journey of your best hunting moments. Invite your friends to your lodge at any time and share your evolving collection. If you want to theme your layouts without tearing down your existing decorations, you can create a duplicate of any owned lodge and showcase a completely different animal selection! Plaques & Platforms: Choose how you wish to present your trophies: mount them on a plaque or position them on platforms as full body mounts around the lodge - creating the perfect centerpiece. Either method comes with several poses, allowing you to create the ultimate compositions in each room. And if you feel like it’s time for a change, you can freely remove, replace and reposition your trophies.