Forza Motorsport 7 2017 Ferrari GTC4Lusso
The Forza Motorsport 7 Spotlight car for February is the 2017 Ferrari GTC4Lusso. This month, power, sport and luxury merge with Ferrari's 12-cylinder supercar as a FREE download for our players! Once this add-on is acquired, you are granted a one-time only, free addition of the car to your Forza Motorsport 7 garage, with no additional in-game credit cost. This add-on can be acquired at no charge. Requires Forza Motorsport 7 to play.