Forza Motorsport 6 Logitech G Car Pack
The Logitech G Car Pack for Forza Motorsport 6 features seven cars for you to collect, race, and customize, including the 2013 Caparo T1, the 1967 Honda RA300, and the 2013 Cadillac XTS Limousine. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Motorsport 6 garage, with no additional cost.