Forza Horizon 5 VIP Membership
Forza Horizon 5 VIP Membership features exclusive rewards that give your game a boost and make you stand out at the Horizon Festival. VIPs receive 3 Exclusive Forza Edition cars, Crown Flair, Vanity Items, Emote and Car Horn, gift Player House, 2x Credit race rewards, weekly bonus Super Wheelspins, and more. VIP Membership can be purchased separately and is included with Premium Edition and Premium Add-Ons Bundle. Become a VIP today!