FINAL FANTASY XV: EPISODE PROMPTO
Prompto takes centre stage in his very own episode! Separated from the group and alone in an arctic environment, experience an untold story as Prompto fights to discover the truth behind his origins and to take control of his own fate. Become the gunslinger in all-new third person shooter gameplay.