Europa Universalis IV: Emperor Content Pack
Shine up your European regiments with new uniform models for a number of nations at the center of the action in Europa Universalis IV: Emperor. This cosmetic pack includes a total of 33 infantry sprites covering all four military eras of the game for 11 different nations. ● Beyond the Alps with new unit models for Savoy, Sicily, and Switzerland. ● Balkan Units including Bosnia, Hungary, Serbia and Wallachia. ● The Unifiers with new units for large formable nations including Germany and Italy. ● Three New Songs: 10 to 12 minutes of new music inspired by period Italian and Germanic themes.