Elite Drop 1: Piazza Map
This seaside Italian getaway is anything but idyllic, as tight corners and branching pathways pose great risk at every turn. Close-range combat dominates, and the team that best utilizes flanking routes will most often come out on top. Attacks from behind, above and below are an ever-constant threat. Keep up your awareness and don’t get taken by surprise.