Dead by Daylight: Tomb Raider
Descend into the deepest corners of the unexplored. Dead by Daylight: Tomb Raider brings iconic new survivor Lara Croft into The Fog. Purchasing this add-on unlocks an exclusive Charm: Climbing Axe. Memories of branches tearing through her flesh. Of rushing water flooding her lungs. Of brushes with death, and so many more to come. Whether facing the perils of the supernatural or the extremes of nature, Lara Croft epitomizes survival instinct.