DayZ Livonia
Important Update Regarding DayZ Update 1.25 With the arrival of Update 1.25, the Livonia DLC will now be integrated into the DayZ base game. - For Players Owning the Base Game: Great news! If you currently own the base game, you will receive the Livonia DLC absolutely free of charge. - For our Dedicated Supporters: To those who already own both the base game and the Livonia DLC, we extend our heartfelt gratitude for your continued support. Your commitment fuels our passion and dedication to enhance the gaming experience on console wherever possible. Enter Livonia. Teeming with wildlife, ruins, and hidden locations, Livonia offers 163 km2 of fields, forests, and mysterious landscape - a unique new experience that will appeal to newcomers and DayZ veterans alike. Explore the land. An exciting variety of undiscovered locations awaits the brave and adventurous. Explore murky swamps, abandoned hunting cabins, sawmills and deforested areas, as well as massive quarries containing stashes of leftover explosives. Follow the bear. Livonia's food supply is scarce. If you want to survive, you'll have to learn how to hunt, fish, and forage in the unforgiving wilderness. Luckily, the land appears to be more alive now than it ever was before the apocalypse. Discover the secret. Venture south and find the hidden entrance that leads to a mysterious underground complex. Make sure you're with a friend while you look for a way in. And don't forget to bring some supplies, especially a flashlight. Otherwise you might get lost in the darkened maze of corridors awaiting all who enter.