DOA5LR Ninja 2015 Costume Set
Deadly new ninja attire for the core shinobi of the Dead or Alive series. This set includes 1 costume each for Kasumi, Ayane, Hayabusa, and Hayate. *This set was previously distributed by some retailers as a gift with purchase of DOA5LR. Be careful not to purchase costumes you already own. *You must have the latest update installed before using these costumes.