Assetto Corsa Competizione GT4 Pack DLC
The GT4 PACK DLC for Assetto Corsa Competizione brings 11 new cars meticulously reproduced from the official GT4 European Series by SRO Motorsports Group. The GT4 class is an amazing racing category, often acting as a starting point for a driver's career in GT racing. Less powerful than GT3 cars, these vehicles are incredibly exciting to drive, and the driver skills are key to succeeding – a perk that any driving enthusiast loves about the GT4 category. The DLC includes the following cars (with additional liveries): Alpine A110 GT4, Aston Martin Vantage GT4, Audi R8 LMS GT4, BMW M4 GT4, Chevrolet Camaro GT4R, Ginetta G55 GT4 KTM X-Bow GT4, Maserati MC GT4, Mclaren 570S GT4, Mercedes AMG GT4, Porsche 718 Cayman GT4 Clubsport. The DLC also includes a new “GT4 Season” Championship Mode. Prepare your driving technique at best and enjoy the purest GT4 action that KUNOS Simulazioni have ever developed, with Assetto Corsa Competizione.