3on3 FreeStyle – Jack Character Pack
A new court here with a story, Jack comes to the court. Believe he is the only one turning the tide in the desperate moments. No longer afraid of your enemies. Become a trustful brother to him. Then, Jack, a man living in loyalty, is ready to sacrifice himself for you and will be your supporter. Jack makes defenders helpless with superior jump shooting skills and a special screen spin move mostly unexpected. Teaming up with a master in screen moves can be a key to win a victory as well. Play Jack, a veteran superior in reversing the situation, and control the court as your will. The Package includes: - Character - Jack - Gold Pack Ticket * 5 *If purchased, you will not be able to purchase Jack Legendary Pack or Jack Efficient Pack. *If purchased, the package cannot be refunded as it contains exposable in-game item.