3on3 FreeStyle – Rin Nerd Edition Pack
Look inside her true self! She may be a perfect cutie pie from top to bottom on Court, she is just a teenage girl dressed up all comfy and watch full episodes of dramas! This package also contains Level 3 Character that gives you a head start in 3on3 FreeStyle! This package contains items that can be used in the game. Upon purchase, all the items will be sent to your Message box. this package contains - Prestige 3 Rin Character - Rin Nerd Glasses - Rin Comfy Wear *If you have Rin with higher Prestige Level, you will be getting 150 Points as a refund. *If purchased, the package cannot be refunded as it contains exposable in-game item.