Warframe: Sakura Storm Collection
Sprint into action with the electrifying Volt Raijin Skin and antimatter-adorning Nova Aozakura Skin by adding both to your Arsenal today! This pack features: - Nova Aozakura Skin - Volt Raijin Skin - 170 Platinum This pack may only be purchased once per account.