SnowRunner - Season 14: Reap and Sow
Reap & Sow is Season 14 of SnowRunner. Included in the Year 4 Pass. Requires the base game SnowRunner to run. Austrian officials need you to renovate their region’s Renaissance castle and kickstart a new season of farming with 4 vehicles across two new 4km² maps. Rehabilitate bridges, maintenance sites and solar panels to breathe new life into the region’s tourism and agricultural industries. The Season 14: Reap & Sow includes: - Two new 4km² map set in Austria. Complete missions through a picturesque region in the heart of the Alpine valleys. - Four new vehicles: the Earthroamer SW and Earthroamer LTI, two incredible fleet support Scout vehicles equipped with sizable repair modules, and two powerful and versatile tractors, the Futom 7290RA and Ankatra 1160, both equipped with their own logging crane! - New activities: Help Austria revive its tourism and agricultural industries by renovating historical castles, supplying a Renaissance fair as well as by fixing bridges and maintenance infrastructure to support local farmers.