Stellaris: Infernals Species Pack
Thrive where others burn. The Stellaris: Infernals Species Pack invites you to forge a blazing empire, built to endure the galaxy’s most extreme heat. Features: Player Crisis Path - Burning Worlds are where you thrive, so you might as well be the spark that sets the galaxy on fire. Origins: - Cosmic Dawn: Your species roamed the stars in the early days of our galaxy, when planets were just molten globes. As they cooled down, your species hid under the surface of your planet until recent volcanic activity freed some of you. Free your species by digging through your home planet, and look for other survivors through the stars. - Red Giant: The very star that allowed life on your planet is now becoming a threat, expanding and causing planets in your system to overheat. You need to investigate what is causing this change. Can you stop it, or reverse it? Or would you embrace the change,seeking opportunity in adversity? Volcanic Worlds - A whole new type of planet, with its own districts, events, and archeological sites The Infernals Species Pack will also bring you new civics, ships, portraits, and more!