Labyrinthine - Werewolf Costume Pre-order Set
Embrace the beast within with the Werewolf Costume Set. This bonus includes: ● the wild Werewolf Mask and Costume ● a unique Green Nameplate Available only with this Pre-order DLC, exclusively on Xbox.