Skelethrone: The Chronicles of Ericona - The Jewel in the Skull
Embark on a mysterious adventure where the shadows of the past intertwine with the threats of the present. You will venture into the labyrinth ship of the mad genius Mardek in search of a legendary artifact – “The Jewel in the Skull”. Using this artifact, you can enter the Ghost World and uncover the truth about Demagrass, the brother of Queen Aurora, whose fate is enshrouded in mystery and intrigue. Keep an eye out, though! Mardek's ship is not just an iron hulk, but a living nightmare where every step can be your last. Each step will lead you to dangerous traps, monsters, and mad scientists' experiments. Do you think you have what it takes to step on the shaky line between worlds, challenge fate itself, and discover the secret that could change your life forever? It's time to make a choice, for "The Jewel in the Skull" awaits not just the adventurer, but the one who dares to look into the abyss and not falter. The DLC gives you access to the following new content: - 4 new biomes - More than 20 new enemies - 5 unique bosses - New weapons and equipment How can I access new content? This DLC is seamlessly woven into the main game. New regions can be explored in the following ways: - While progressing through the main storyline after reaching a key point. - After defeating the final boss, without having to start New Game+ Dive into new lands, unravel the mysteries of the past and uncover the truth behind the veil of the Ghost World!