Escape Academy: Escape From Anti-Escape Island
After surviving an eventful first year at the Academy, it’s time for a well-earned summer vacation! But when the Escape Jet is shot down over an uncharted island, relaxation turns to mayhem in this outlandish Escape Academy DLC! Escape from Anti-Escape Island includes 5 brand new escape room levels, an exciting new narrative, and more original music from doseone!